صادقی اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم
سرخط خبرها

تلاش برای نگران کردن هواداران استقلال| پول استراماچونی پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۵۹۰۸
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
تلاش برای نگران کردن هواداران استقلال| پول استراماچونی پرداخت می‌شود
درحالی که برخی رسانه‌ها با انتشار گزارش‌های غیر واقعی در باره ماجرای استراماچونی درحال نگران کردن هواداران استقلال هستند، اما بدهی به استراماچونی تا قبل از تاریخ اعلام شده، پرداخت می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی رسانه‌ها با پایان سال ۱۴۰۱ گزارش‌هایی را درباره ماجرای پرداخت بدهی استراماچونی منتشر کرده‌اند که هواداران این باشگاه را نسبت به پرداخت بدهی سرمربی سابق ایتالیای بیمناک و نگران کرده است.

در گزارش‌های اخیر ادعا شده که، چون سال ۱۴۰۱ به پایان رسیده و احتمالا در روز‌های آتی بانک‌های خارجی نیز تعطیل خواهند بود، پرداخت بدهی به استراماچونی با مشکل مواجه خواهد شد و محرومیتی بزرگ گریبان باشگاه استقلال را خواهد گرفت.

حتی به خلف وعده معاون اول رئیس جمهور (محمد مخبر) اشاره و گفته شده که مسئولان دولتی به قول خود درباره پرداخت مبلغ بدهی استراماچونی تا پیش از پایان سال عمل نکرده‌اند.

این اخبار در حالی در برخی رسانه‌ها به چشم می‌خورد که دولت بابت پرداخت بدهی سرمربی سابق از یک ماه قبل خیال باشگاه استقلال را آسوده کرده و ضمانت‌های لازم را به مدیران این باشگاه داده و مسئولان استقلال در جریان اقدامات قرار دارند و بابت این موضوع جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

فیفا نیز تا ۱۱ فروردین ماه به باشگاه استقلال مهلت داده مبلغ این بدهی منتقل شود و قرار است باز طریق بانک‌های واسط کشور‌های حوزه خیلج فارس کار انتقال پول انجام شود.

اینکه چرا برخی جریان‌ها در تلاشند با انتشار گزارش‌های مبهم به نوعی از خلف وعده‌ها صحبت به میان بیاورند و با وجود در پیش بودن زمان کافی در روز‌های آتی هواداران این باشگاه را نگران کنند، مشخص نیست، اما آنچه در این ماجرا واقعیت دارد این است که هواداران باشگاه استقلال نباید دلهره‌ای بابت پرداخت بدهی استراماچونی داشته باشند، به این دلیل که سیاسیون نیز عزم خود را برای انتقال پول و پایان دادن به این ماجرا به کار گرفته‌اند و مدیران استقلال هم نباید نگران این مسئله باشند.

لازم به ذکر است که بدهی ۶۰۰ هزار دلاری به وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال نیز در آخرین روز مهلت فیفا پرداخت شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->